niedziela, 19 września 2010

Bye, bye, holiday.

No, to kolejna próba prowadzenia bloga, mam nadzieję, że ta będzie udana, w przeciwieństwie do poprzednich. Blog praktycznie o wszystkim i o niczym. Głównie o modzie, trochę o swoim życiu, trochę swoich looków, trochę inspiracji. Chyba każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Siedzę zasmarkana, pijąc granulowaną herbatę, bo tak nie mam na nic siły, że nawet nie chciało mi się czekać, aż herbata się zaparzy. Porobiłabym trochę zdjęć nowych outfitów, ale jestem chora i jakoś specjalnie nie mam na to ochoty, wybaczcie. Wstałam jakoś koło dziesiątej i wybrałam się na zakupy do bydgoskiego Focus Parku (tak, tak ulubiony sposób spędzania weekendów przez bydgoszczan, szczególnie płeć żeńską). Moim dzisiejszym i wczorajszym nabytkiem stamtąd jest: militarna oliwkowo-czarna bluzka w paski, oversized granatowy sweter też w paski, czarne spodnie (hm, co do nich nie jestem przekonana, czas pokaże), czarny kapelusik o którym zawsze marzyłam, czarno-białą bluzkę a'la Givenchy. Wszystko oczywiście w H&M. Jestem od tego sklepu uzależniona. Niedługo wychodzi Lanvin dla H&M. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Niedługo fashion week, czekam na moją wejściówkę, ale pewnie się nie doczekam, haha :D

eng.

Well, that's just another try of keeping a blog, I hope this one will be succesful as opposed to the former ones. Blog about everything and nothing. Mostly about fashion, a bit about my life, some of my looks, sort of inspirations. I guess everybody will find something somehow interesting here.

I'm sitting kinda snotty, drinking granulated tea because I have no power even to wait for the tea to brew. I would have taken some pics of new outfits, but I'm sick and I don't really feel like doin' it. Forgive me, please. I woke up, like, about 10 and I went shopping to Bydgoszcz's Focus Park (yeah, fav activity of spending weekends by people from bydgoszcz, especially females). My today's purchase from there is: military-like olive-green and black striped tee, oversized navy-blue sweater (also striped), black skinny jeans (well, I'm not sure about them), black hat (I've always dreamt about one like this!), black and white givenchy-style shirt. Everything bought in H&M. Lanvin for H&M collection is comming out soon. We will see what turned out of that :)

Fashion week soon, I'm waiting for my entry, but I'm afraid there's no use waiting for it, haha :D

(click for larger view)


marynarka/blazer | H&M
sukienka/dress | H&M
łańcuszki/necklaces | Peacocks
bransoletki/braceletes | H&M
kopertówka/bag | Reserved
okulary/glasses | Ray-Ban
pasek/belt | H&M

outfit z sierpnia, ale serio nie mam nic przy sobie, znaczy w folderach :D
outfit from August but really I have nothing with myself, I mean in my catalogues :D

xoxo, Agness.

ps. postaram się coś jutro wrzucić
eng.
ps. i'll try to upload sth tommorro

1 komentarz: